|
Ik wil jullie nog hartelijk danken voor de laatste wens van Anneke met de "WENSAMBULANCE" jl. 1 mei 2026. (dat het toch nog is gelukt).
Anneke heeft die dag ontzettend genoten en keek met plezier terug.
Alles vond ze mooi.
Ook voor ons is dit een mooie herinnering
Helaas is ze jl. 27 mei 2026 overleden.
|
.jpg) |
Anneke lag vanaf jl. 28 juni in het "GASTHUIS TE HOOGEZAND".
Even daarvoor is haar gevraagd of ze een wens had voor de WENSAMBULANCE.
Na even nagedacht te hebben zei ze: "Ja dat heb ik".
Zo zijn we jl. vrijdag 1 mei 2026 vanaf het "GASTHUIS TE HOOGEZAND"
met twee volgauto's richting Zuidlaren, Annen, Anloo richting het bos naar Gieten gereden.
( Hier kwam Anneke in het verleden vaak met haar ouders en grootouders)
In het bos hebben we samen een hapje en een drankje genuttigd.
Bij toeval kwamen er paarden met ruiters langs gelopen en dat was voor haar een hele
verrassing, want ze hield van paarden.
Daarna gingen we met z'n allen naar 't Maotie in Gasselte om een pannenkoek te eten.
Op de terugweg zijn we nog langs het graf geweest van haar ouders.
En na een indrukwekkende en zinvolle middag reden we terug naar het "GASTHUIS"
Anneke heeft genoten en sprak haar grote DANK uit naar "WENSAMBULNCE"
Noord-Nederland.
Maar ook vooral voor de liefdevolle verzorging van:
Chauffeur: OEBEL
en Verzorgende: TREES
vriendelijke groet
Martje